Badanie satysfakcji i zaangażowania pracowników
Nie wiesz, jak zwiększyć zaangażowanie pracowników i ich satysfakcję z pracy? Wynikiem naszych badań jest raport identyfikujący mocne strony oraz obszary do doskonalenia mające wpływ na skuteczniejsze działanie firmy i większe zadowolenie pracowników.
Zdiagnozujemy mocne i słabe strony Twojego biznesu
Prowadzenie własnego biznesu stawia przedsiębiorców w miejscu, w którym ciężko ocenić im obiektywnie, jakie są faktyczne mocne i słabe strony ich organizacji. To nasze zadanie, by je zrealizować korzystamy ze spójnej metody pozwalającej na szczegółową, zautomatyzowaną analitykę danych. Badania prowadzone są w obszarach zaangażowania, atmosfery w pracy, komunikacji, inicjatywy, szacunku, rozwoju oraz równowagi pomiędzy pracą a życiem.

Dlaczego?
Badanie pozwala na zrozumienie przyczyn zadowolenia lub jego braku. Daje możliwość sformułowania działań usprawniających, których wdrożenie będzie bardziej efektywne.
Badanie może być prowadzone poprzez:
- Anonimowe badanie ankietowe
- Zespołowe badanie satysfakcji
- Indywidulane wywiady pogłębione
Zastosowanie
- Zwiększanie zaangażowanie pracowników dzięki zrozumieniu ich oczekiwań;
- Podejmowanie trafnych, punktowych działań usprawniających i rozwojowych;
- Identyfikowanie mocnych stron firmy I obszarów wymagających zmian.
Możliwe raporty z badania
- Raport końcowy –całościowe wyniki z propozycją udoskonaleń i zmian,
- Raporty porównawcze – wg dowolnych kryteriów,
- Raporty krzyżowe
- Raport benacharkowy-wewnętrzny – porównanie wyników 2 badań w tej samej organizacji
Badanie weryfikuje dane w podstawowych wymiarach:
Uzupełniające wymiary:
Zaangażowanie i satysfakcja pracowników
Wykorzystaj pełnię możliwości naszych usług wynikających z analizy mocnych i słabych stron
Regularne badania
– realizuj badania okresowo, określaj trendy
– dostarczaj stałej informacji zarządczej w wybranych obszarach
– sprawdzaj skuteczność zmian
Uzupełnienie badania o metody jakościowe gromadzenia danych
– grupy fokusowe
– wywiady indywidualne
– analiza danych wtórnych obserwacje
– tajemniczy klient
Plany działań
– warsztaty strategiczne
– szczegółowe plany wdrożenia zmian
– plany krótkoterminowe i wieloletnie programy usprawnień
Wsparcie organizacyjne / promocja i informacja
– kampanie informacyjne / pr w organizacji / spotkania wewnętrzne
– działania promocyjne (spotkania)